Core træning2018-10-31T13:34:58+00:00

Core træning

Hold 1: torsdage 10.00 – 10.55 | Hold 2: torsdage 16.00 – 16.55

Styrk din ryg, nakke og skuldre • Få bedre mobilitet og holdning • Forebyg skader

 

Holdet er for dig som ønsker at:

  • styrke din core (kropskernen), nakke og skuldre
  • bedre mobiliteten i din overkrop
  • bedre din holdning
  • forebygge skader ved siddende arbejde, fx foran en computer
  • fortsætte træning i forlængelse af behandling af gener fra ryg, nakke og skuldre

Hvad er Core træning?

Core træning er en effektiv træningsform med elementer af bl.a. funktioneltræning, pilates, yoga, træning med elastikker og kettlebells samt andre frie vægte og redskaber. Træningen har, foruden styrkelse af din core, fokus på, at bedre mobiliteten i din overkrop, bedre din holdning, forebygge skader ved siddende arbejde, samt fortsætte træning i forlængelse af behandling af gener fra ryg, nakke og skuldre.

Træning for alle

Du kan starte uanset dit udgangspunkt. Træningen tilpasses dit niveau, og du behøver ikke at have kendskab til træning for at kunne starte.

Book gratis opstartssamtale

Hvis du ikke tidligere har gået på hold hos Vejgaard Fysioterapi, skal du booke en tid til en gratis opstartssamtale. Her vil vi sammen finde frem til det bedste træningsforløb for dig. Her vil du også få mulighed for at købe klippekort (8 klip) til 499kr. Så er du ikke bundet af løbende abonnement.

Praktisk

Sted:
Træningen foregår i vores lækre nyindrettede træningslokale, 300m fra klinikken, på Hadsundvej 80 (Vejgaard Kiropraktisk Klinik)

Pris:
8 gange for kr. 499,- (med lægehenvisning.). Er du medlem af Sygesikring Danmark, giver de 250kr retur.

Tilmelding:
Tilmeld via online booking her på siden, eller ved henvendelse på mail@vejgaardfys.dk eller tlf. 98 16 19 42.

Book tid til en GRATIS opstartssamtale

Ring og bestil en tid på tlf. 98161942 eller book en tid online via “online booking” herunder

Online booking

 Sådan booker du tid online

1) Log ind via “online booking” siden   2) Vælg “Opstartssamtale Holdtræning”   3) Book en tid i kalenderen